Social Icons

Pages

Friday, June 5, 2009

sematan.. i m cuming.. hoho..

yesterday din on9.. lazy.. hehe.. hemm.. go watch movie.. hehe.. i found tt i gt too many movie tt i wan to watch.. yiin say tt thr r no movie tt i wil say nt nice.. haha.. gt leh.. sum.. hehe.. :p they ask me stay overnite 8 cineplex thr.. don wan la.. so scary if stay thr alone.. haha.. hemmm.. tml i m goin to sematan.. again.. hoho.. laz time was raining n gam gam my period cum.. hope tt tml wun rain.. bt don b a sunny.. o nt i wil bcum charcoal.. haha.. hemm.. 2day morning go for tui den jz nw go for renew my ic so i din go 4 badminton, bt another reason is i m lazy.. :p hehe.. bt 2nite i wil go wif my family,hoho..
hemmm..
十八岁了,第一次觉得,友情也会让我感到慌张,害怕。。害怕失去。。一直以来,我觉得友情是因为缘分,即使分开了,以后我们一定还会再见面的。。因为那是我们的缘分。。所以我从不因为朋友的分离而哭泣。。但是现在,我开始害怕了,怕伤害到别人,怕伤害到自己,怕变质的友情。。怕没了你们。。不知道为什么?哈哈。。对了,我发现我有健忘症,不过好像很早就发现了。。哈哈。。不过是好事对吗?因为我不在记得以前我是如何受伤的,只记得受过伤,所以想起来的时候就不那么痛了。。多多学学我哦。。哈哈。。
最近,总是听到‘朋友’这首歌
--------------------------------------
朋友一生一起走
那些日子不再有
一句话一辈子
一生情一杯酒。。
----------------------------------------
有想我吗?
亲爱的朋友们。。
听到这首歌
就会想起我们过去的淋淋总总。。
你们好吗?
我很好
在这里,我祝你们
开心健康
要记得照顾身体哦。。
ermmm,jen jen.. laz part is nt u guys.. so don perasan.. haha.. u owes perasan de.. :p lol.. jz kidding.. i thk d person tt i miss wil noe is she ba.. rmb post comment if noe i m saying u oo.. my dear fren.. :)

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text