Social Icons

Pages

Wednesday, September 16, 2009

arghhhh....

dono y... jz wana to scream.... arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! haizz... noe wat.. i forget my tui on tues nite again.. morning ivan stil remind me on tt bt i stil forget.. haizz.. luckily my mum rmb n gt wake me up frm my nap.. lol... wats mean by fren?? i dono y fren cn jz say don wan den don wan edi?? don hav feeling de oo?? n yet whole grp ppl pai ce him.. so kolian.. is tt rely his fault? d gal oso hav d responsible wat.. y their frenship cn easily affected by jz a gal.. haizz.. so stupid.. 我也曾经这样被伤害过。。 就因为一丁点的小事,友情就被卖了。。 难道我们的友情就真的那么肤浅?? 就那么的没价值??我很庆幸,我早发现,但如今伤痕还是深深的烙在我的心上。。一碰就痛。。不值得啊。。亲爱的朋友,你要坚强。。你会发现更好,更值得为你付出的朋友。。就像我一样。。加油啊。。
最近,我开始懒惰写博客,为什么?不知道,感觉太多的事,压得喘不过气,压着压着,竟然不知道该这么释放了。。也写不出来。。以前只要不开心,通过文字,一个一个的释放出来。。然后不开心的,受伤的,压力的,都和文字留在博客,而不是心里。。开心的也和大家分享,让开心加倍了。。可现在。。好多好多的事。。都没写出来。。 好闷啊!!!

2 comments:

  1. can talk to me bout ur problem..but everytime we met,we jz talk craps.. well.. i don mind u tell me ur problem if u trust me.. =) cheer up!!

    ReplyDelete
  2. i don wan to trust u leh.. hw?? haha..

    ReplyDelete

 

Sample text

Sample Text